wtorek, 29 maja 2012

Pierwsza próba wyglądania jak człowiek po nocy ;)

Ostatnio coraz więcej podczytuję o sposobach na reanimację loków i fal po nocy. Szperając w Internecie natrafiłam na post Ewalucji, który to opisuje różne metody reanimacji loków. Ja wybrałam tę polegającą na zwijaniu włosów w pierścionki i umocowanie ich przy głowie za pomocą wsuwek (nie mam  niestety innych spinek, ale planuję już zakup czegoś "wygodniejszego"). Bałam się, że efekt będzie jak po papilotach, czyli szopa na głowie, ale na szczęście moje obawy okazały się nieuzasadnione. Rano po wyjęciu wsuwek moim oczom ukazały się naprawdę ładne fale, w niektórych miejscach nawet loki! :) Wykorzystałam jeszcze jeden trick, a mianowicie spsikałam włosy wodą z Jantarem na całej długości (gdzieś wyczytałam, że woda aktywuje żel, który został już nałożony na włosy, a Jantara dodałam kilka kropel jako odżywkę), delikatnie ugniotłam włosy i muszę przyznać, że jestem naprawdę zadowolona z efektu. Falo-loki utrzymały się bardzo ładnie cały dzień, nie przyklapły, nie zrobiły się smutne strąki.

Jestem pewna, że już nie rozstanę się z tym "rytuałem" ;) Ewentualnie go ulepszę ;)


Kręconowłose - jak reanimujecie swoje piękne włosy po nocy?



3 komentarze:

  1. Attractive component to content. I simply stumbled upon your
    blog and in accession capital to say that I acquire in fact enjoyed account your weblog posts.
    Anyway I'll be subscribing for your feeds and even I fulfillment you get admission to constantly rapidly.

    My web page exercises to increase vertical

    OdpowiedzUsuń
  2. Undeniably believe that which you said. Your favorite reason appeared to be on the net the easiest thing to be aware of.
    I say to you, I definitely get irked while people think about worries that they plainly
    don't know about. You managed to hit the nail upon the top and defined out the whole thing without having side effect , people can take a signal. Will probably be back to get more. Thanks

    my blog post: Exercises to Increase vertical jump

    OdpowiedzUsuń
  3. You are so interesting! I do not suppose I've truly read a single thing like that before. So great to discover somebody with unique thoughts on this topic. Seriously.. many thanks for starting this up. This site is one thing that is needed on the web, someone with a bit of originality!

    my homepage ... workouts for vertical

    OdpowiedzUsuń

Jest mi bardzo miło, że zechciałaś przeczytać mój post i podzielić się swoimi wrażeniami oraz opinią ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

aktualizacja dlugości (1) Alterra (9) analiza składu (3) Babydream (3) Baltic Sand (1) Be Beauty (2) bebeauty (1) Bell (1) Bielenda (1) Biovax (5) blogi kręconowłosych (1) Cassia (2) cellulit (1) CG (5) chusteczki do demakijażu (1) Cleanic (3) color mania (1) cynk (1) czytelnicze podsumowanie miesiąca (7) demakijaż (3) dor (1) dzikie wyzwanie (4) ecotools (1) Facelle (1) fennel (1) film (1) Firmoo (1) FLOS-LEK (2) glinka biała (1) Gloria (1) Golden Rose (1) Google (2) gradient manicure (2) granat i aloes (2) Green Pharmacy (1) Happy per aqua (1) haul (3) inspiracje (4) Inspired by places (8) Intouchables (1) Isana z babassu (3) Jantar (2) jedwab (1) Joanna (4) Joanna Naturia (2) Kallos Latte (1) krem (1) krem brązujący (1) krem do rąk (3) krem do twarzy (1) krem na dzień (1) kryzys (1) lakier do paznokci (22) lakier piaskowy (1) Liebster Blog (1) Lovely (2) makijaż (1) manicure (5) masaże (1) maseczka (1) maseczka sandałowa (1) maska (7) masło kakaowe (1) MIYO (1) mleczko samoopalające (1) moje włosy w pigułce (1) odżwyka (3) oferta Biedronka (1) olej (2) olejek pod prysznic (1) olejki (1) opolskie spotkanie bloggerek kosmetycznych (2) paznokcie (2) peeling (1) peeling kawowy (1) petycja (1) pianka do włosów (1) pielęgnacja włosów (18) Piękno dla rodziny (1) płukanka (1) pomadki (1) recenzja (20) ręcznikowanie (1) Rossman (1) scrub do ciała (1) seriale (1) serum A+E (1) spirulina (1) spray przyspieszający opalanie (1) spray YR (1) stylizacja (3) SunOzon (1) szampon (3) ślubne inspiracje - fryzury (1) tag (5) tonik (1) trendy w urodzie (1) tusz do rzęs (1) Vichy (1) Wibo (8) włosowe podsumowanie (17) włosy (1) woda kolońska (1) woda perfumowana (1) wypadanie włosów (3) Yves Rocher (13) zabezpieczanie (1) Zainspiruj się naturą (6) zakątek czytelniczy (1) Ziaja (4) ZSK (1) żel do włosów (1) żel lniany (3) żel mrożący (2)